MS Access - soucet pole (date /time format)

Pavel Stehule stehule na kix.fsv.cvut.cz
Pondělí Srpen 4 09:06:08 CEST 2003

In article <bgico6$of5$1 na news.contactel.cz>, Robert Koperdák wrote:
> [...]
> zvladnout sam. Potreboval bych poradit :
> mam pole TimeOd a TimeDo totez i DateOd a DateDo. Vytvoril jsem si dalsi
> pole ve kterem chci, aby mi to scitalo datum (to znamena kdyz nastupuju na
> dovcu od 1.8 do 14.8. = 13 dni = DateDo-DateOd), ale tohle mi nefunguje u
> casu protoze mi to ukaze vzdy jen hodnotu do 24:00 hod. formatu, ja
> potrebuji aby to ukazalo napriklad pri 8 hodinove pracovni dobe 1.8. - 14.8.
> 104:00, a to mi neukazuje (format pole je datum a cas).
>
>     Navic jak udelat aby mi to rozlisovalo soboty, nedele a statni svatky?

Tezko, samo o sobe to podporu nema, navis statni svatky to dost komplikuji.
Nejjednodusi reseni je napsat si funkci ve vba, kde iterujete od, pricitate
den a zjistujete, zda-li je sobotou, nedeli nebo stattnim svatekem. Pokud
nemate velke intervaly, tenhle stupidni algoritmus staci. Horsi je, kdyz si
neohlidate vstupy a zjistujete pocet pracovnich dni mezi zitrkem a 1.1.1890.

ps