help

kluvanek martin kluvanek na tesnet.cz
Středa Srpen 6 09:44:09 CEST 2003

Robert Koperdák wrote:
> Dobry den, odebiram konferenci v Outlook Expressu, stale mi to hlasi pri
> synchronizaci, ze pro slozku cz.comp.databases.misc nebyl stanoven pocet
> neprectenych zprav. Kde se to prosim nastavuje. Dekuji Robert Koperdák,
> Chrudim CZ
> comman na seznam.cz

Ehm, mam obawy, ze tu je dost ludi zaťaženych na ine operacne systemy a
ked, tak sa aspon snazia vyhybat produktom o istej nemenovanej VELKEJ
firmy, ktora sa chvali tym, ze ho ma maly a makký.... ;-)

--
Martin Kluvanek
ved.odd. vyvoje (head of development department)

Prazska 597
674 01 Trebic
Czech republic
tel:568 8384 28  (+420 5688384 28)