Oracle DB server pro linux

POLÁČEK Petr petr.polacek na hus.br.ds.mfcr.cz
Úterý Srpen 12 13:21:24 CEST 2003

64 kilobitů sdílených 50 uživateli. A to jsme na tom ještě poměrně dobře. Na
stažení souboru přes 200MB to ale není. On je problém stáhnout i 2MB.

U Oraclu mě paní tvrdila, že testovací verze je plná verze omezená na 1
měsíc funkčnosti.

To, jaký je rozdíl mezi 300,- a 1400,- zjistíte v okamžiku, kdy budete mít
čtyřciferný plat na to, abyste z něj měsíc uživil sebe, manželku na mateřská
a dvě děti.

Asi tedy zatím zůstanu u PostgreSQL. Přesto díky za Váš čas.

Petr Poláček
Správce IS FÚ v Hustopečích
Tel.:519 404 310