Oracle DB server pro linux

crax crax na tlen.pl
Pátek Srpen 15 10:48:10 CEST 2003

dekuji vam, ze toto nekdo konecne napsal za me ;-) uz jsem se chystal
rozepsat :)
a krome toho si myslim, ze 'may not' znamena 'nemel by' (nikoli nesmi). jiz
z toho je patrne, ze tam jde (oracle) o registraci "stahujicich", proto si
myslim, ze v krajnim pripade to resi mail primo na oracle, kde se "priznam"
ke stazeni sw.
reakce jako je '...aneb bolsevik v nas' jsou proto opravdu hodne OT (byt
zrovna toto tvrzeni je jednoznacne pravda :).

martin krocek

"Petr Vileta" <petr na practisoft.cz> píse v diskusním príspevku
news:bhbunf$2s91$1 na ns.felk.cvut.cz...

> Nechapu moc dobre o co vlastne jde. Predpokladam, ze se pri downloadu z
webu
> Oracle vyplnuje nejake jmeno nebo alespon mail toho, kdo si produkt
stahuje.
> Takze pokud obcan A ma modemove pripojeni a stahovani by ho stalo krome
> nervu i treba 1000 Kc za telefon a zaslani na CD by ho vyslo na 1400 Kc
(tak
> drahou dorucovaci sluzbu jsem jeste nevidel, oni to cestou pozlati nebo
co?)
> a naopak obcan B ma 1MB linku a do weboveho formulare uvede udaje obcana
A,