Oracle DB server pro linux

Jan Kubik jan.kubik na kb-soft.com
Pátek Srpen 15 16:54:35 CEST 2003

"Honza Pazdziora" <adelton na informatics.muni.cz> wrote

> Ten, kdo klikne na Webove strance na "Ano, souhlasim s podminkami"
> (I accept) je ten, kdo timto akcem vstoupil do smluvniho vztahu
> s producentem toho softwaru. [...]

To ze je smluvnim partnerem ten, kdo klikne jsem nikde v licenci
nenasel. Navic tam stoji:

.."You" and "your" refers to the individual or ENTITY that
 has ordered the programs from Oracle....

Oracle by samozrejme mohla ve svych podminkach vyloucit
"pravo nechat se zastoupit" , ktere je garantovano vseobecne
ve vsech prvnich systemech - ale pak by to muselo byt vyslovne
uvedeno.
Tim ze Oracle vyslovne uvadi, ze partnerem muze byt ENTITY
- v pravnim vyznamu mozno vylozit jako _oddeleni nakupu_
- je zastoupeni povolene a pan Polacek muze nekoho ve svem
zastoupeni pozadat o stazeni uvedeneho software.

> [..] udiv nad tim, ze jsou lide jako Klaus :-)  [..]

> [..] navrh aby si pan Polacek nekam dojel si to odklikat [..]
coz by ho stalo zrovna tolik , jako to postovne :-))

> I am not a citizen, national or resident of, and am not
> under the control of, the government of: Cuba, Iran,
> Sudan, Iraq, Libya, North Korea, Syria, Czech Republic,
> nor any other country to which the United States has
> prohibited export.
>
> To bude skvely.

Mohu vas ubezpecit, ze vsichni moji nemecti pratele maji oracle verze,
ktere jim kolega "v zastoupeni" stahnul. Tedy drive nez Czech Republik
by tam muselo stat Germany - a tomu jiste nechceme verit uz proto, ze to je
legalni.

> Mimochodem, pevne verim, ze s vami, co tady resite, jak se vymanit
> ze svych zavazku, nebudu nikdy v zadnem smluvnim vztahu. Natoz abych
> vam dodaval nebo abych od vas kupoval nejake IT reseni.

No to mel napr. pan Vileta stesti, ze uz to trideni pro mysql od vas dostal,
kdyz se tady projevil jako lump, ktery napomaha obchazeni licenci :-)))))

s pozdravem
Jan