Oracle DB server pro linux

kluvanek martin kluvanek na tesnet.cz
Čtvrtek Srpen 21 13:34:15 CEST 2003

POLÁČEK Petr wrote:

> Zdravím konferenci,
>
> Sháním instalační CD db serveru Oracle (testovací verze) pro linux. Nebyl
> byste někdo ochoten udělat mě kopii a poslat jí poštou?
> Volal jsem na Oracle Czech, kde mě nabídli buď stažení z inetu nebo zaslání
> CD poštou. Na download bohužel nemám rozumné připojení a poštou to posílájí
> z Irska a tak to stojí 1400,-.
> Proto sháním někoho, kdo to již má, aby mě to vypálil. Potřebuji nějakou
> verzi, která pojede na RH Linuxu 6.x nebo 7.1 a nebudou problémy s
> instalací. Kdesi jsem četl, že dobře se instaluje oracle8162ee_tar.gz, ale
> [...]
No  vidim, ze sa tu vyvinula velmi podnetna a zmysluplna diskusia.
n a jej zaklade som dosiel k tomu ze vhodny postup je:
zahajit stahovanie po vyzadovanom odkliknuti suhlasu s licenciou, prerusit
prenos a samotny subor (identicku verziu) si od niekoho vysmoulit na CD.
Je to sice obchadzanie licencnych podmienok (doslovne chapanych) ale zmysel
ostava zachovany (aby bolo niekde zaevidovane, ze som suhlasil).
Ani tie uzle, ktore routuju TCP/IP medzi mnou a oracle neporusuju predsa
licencne podmienky, takze ked sa jeden paket o velkosti 650MB bude routovat
prostrednictvom ineho media ako drat (CD-R) je to vsetko vporiadku, nie?

--
Martin Kluvanek
ved.odd. vyvoje (head of development department)

Prazska 597
674 01 Trebic
Czech republic
tel:568 8384 28  (+420 5688384 28)