Oracle DB server pro linux

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Pondělí Srpen 25 13:44:46 CEST 2003

Honza Pazdziora wrote:

>Ne, myslim to jinak: lidi tady vytvareli konstrukce, jak tu podminku
>splnit. Jak predat ten software treti strane a pritom aby to nebylo
>predani treti strane. A ja se ptam: ktere jednani je tedy podle jejich
>nazoru to, na ktere se veta
>
>	You may not make the programs available in any manner to
>	any third party.
>
>vztahuje? Co uz by nebyli ani oni schopni se svym vykladem reality
>(ktery se lisi od meho a pravdepodobne i od vykladu Oraclu, ale to je
>ted vedlejsi) tolerovat? Vychazime-li z predpokladu, ze ta veta tam
> [...]
Ja bych rekl, ze hlavnim ucelem teto vety je to, aby clovek vedel, ze se
jedna o software, za ktery se plati, pokud je nasazen do provozu. Aby se
nestalo, ze nekdo bude rozdavat CD s Oraclem zdarma na namesti a
pouzivatele takovychto CD nebudou vedet o tom, ze by meli Oraclu za
pouzivani zaplatit. Myslim si, ze to je cele. Pokud je SW pouzivan s
souladu s licenci (tj. k vyvoji), pak je to OK.

Libor Chocholaty