Jak udelat v mysql sekvence?

Michal Samek webmaster na tony.cz
Středa Srpen 27 08:43:11 CEST 2003

DD,
potreboval bych nejak v mysql udelat field auto_increment, ale tak, aby
cislovani ve 2 samostatnych databazich (ktere se budou oproti sobe
obousmerne replikovat - to je jednoduche a to si udelam v pythonu -
nemyslim replikaci mysql) bylo nezavisle - negenerovalo duplicitni
klice. V postgresu bych udelal jednoduse sekvenci, ktera by na jednom
stroji zacinala od 1 a na druhem treba od 100000 a ta sekvence mi udrzi
spravne cislovani. Nebo inkrementovat o 2 tak, ze jedna rada bude suda a
druha licha. V mysql ale urcit inkrement imho nelze, default hodnoty
musi byt staticke, triggery mysql asi jeste nema, ani nic podobneho
sekvenci. A kdyz pouziju auto_increment, tak se mi cislovani automaticky
zvedne nad posledni nejvetsi - asi si to udrzuje prubezne maximum.

Potrebuju, aby to fungovalo jako implicitni hodnota fieldu, aby se
nemuselo sahat do kodu a udrzovat to.

Napada vas nekoho neco? Krome migrace na postgresql, kterou beru jako
nouzove reseni? Dik

--
Michal Samek <webmaster na tony.cz>