vystup mysql do BASH

pavel pavel na ogi.cz
Pondělí Prosinec 1 21:30:43 CET 2003

> Dobry den, potreboval bych poradit s vystavbou linuxove konference.
> Máme linuxový server RH 9, na něm sendmail. Nejjednodušší je vytvořit
> nastavení, aby se všechny maily zaslané na adresu konference přeposílaly na
> seznam adres. Rád bych to ale zařídil tak, aby seznam adres a archiv mailu
> byl k dispozici v databazi mysql. Každý mail do konference by spustil bash
> skript, který by z mysql nacetl adresy, rozeslal je, a uložil do mysql
> archivu zpravu (zvlást hlavicku, odeslilatele, predmet...).

vubec nejjednodussi je pouzit neco hotoveho, napriklad  ezmlm

hotove reseni jiz ma osetreno to, na co jiste sam narazite, tedy napr. hrozba
zacykleni a pod.

> Jsem teprve zacinajici linuxar, a nevim, jak osetrit ten bash skript tak,
> aby z mysql zjistil adresy.

ten script muze klidne volat nejaky script v jinem jazyce (php, perl...), ale
kazdopadne mysql ma i klienta pro prikazovou radku

echo 'select * from table'  | mysql -u user -pheslo databaze

p.