pretazeni dat z MS SQL 7.0 do postgresu

Jakub Spicak jakub.spicak na deltaes.cz
Čtvrtek Prosinec 4 16:06:32 CET 2003

Take zdravim,

to prime napojeni na MS SQL jinak nez pres ODBC pouzivame: Jde o knihovnu
freetds (my ji pouzivame ve spojeni s DBD::Sybase v perlu). Neni to uplne
optimalni (napriklad nepodporuje pripravene prikazy, nepodarilo se nam
MS SQL presvedcit prostrednictvim teto knihovny, ze chceme ISO-8859-2 a
setrvava na CP1250, ale zkonvertovat to uz neni problem), ale pro tento
ucel by to mohlo byt postacujici...

Jakub

PS: Abych nezapomnel, je to www.freetds.org.

On Thu, 4 Dec 2003, Pavel Stehule wrote:

> Zdravim
>
> Nic rychlejsiho asi nebude, pokud pojedete prostrednictvim ODBC. Muzete
> si pohrat s nastavenim PostgreSQL, ale to budou procenta. Nejrychlejsi
> cesta (netusim jestli ji nekdo nekdy prorazil je)
>
> na mssql pouzit utilitku bcp a vyexportovat data do textoveho souboru
> ten pak preformatovat (mozna se bcp necha nastavit tak, ze to PostgreSQL
> precte)
> textovy soubor naimportovat do PostgreSQL prikazem COPY.
>
> Teoreticky si dovedu predstavit aplikaci postavenou nativne nad obema
> protokoly, ale o nicem takovem jsem neslysel.

> [...]

.   Jakub Špičák                      .
.   DELTA E.S., s.r.o. Brno           .
.   Hvězdová 13                       .
.   Czech Republic                    .
.   e-mail: jakub.spicak na deltaes.cz   .
.   phone:  +420 5 4524 2603          .
.   fax:    +420 5 4524 2591          .
.   icq:    171816362                 .