Vyreseno (castecne) : PostgreSQL 7.4 a time zone

Petr Vejsada daemon na svoboda.nevotravovat.cz
Středa Prosinec 10 15:03:33 CET 2003

Dne st 10. prosince 2003 13:44 jste napsal(a):

KZ>  Dulezite  je  co mate  v  /usr/share/zoneinfo,  ty  zkratky co  jsou  v
KZ>  dokumentaci jsou  ty kterym  PostgreSQL rozumi  pri prevodu  stringu na
KZ>  timestamp:

To jsem si take rikal (napadna podobnost, Europe/Prague), asi na tom neco
bude. Na to produkcnim serveru s psql 7.3.2 bezi slackware 8.1 a na tom kde
jsem testoval s pgsql 7.4 je slack 9.1, ale soubor napr. CEST jsem nenasel
ani na jednom. Presto 7.3.2 CEST zna a 7.4 nezna.

KZ>  Mezi nama, nejlepsi bude nepouzivat zkratky:
KZ>
KZ>         test=# set timezone to '+2';

To bych se ovsem musel starat o to, zda cas je v intervalu letniho nebo
zimniho obdobi, coz se mi vubec nechce a musel si hlidat, zda mam dat +1 nebo
+2, neni to tak ?

--
Zdraví
Petr Vejsada