RE: Návrhový vzor (design pattern) pro konflikty při synchronizaci dat

Kouba Tomas tomas na neo.cz
Čtvrtek Prosinec 11 11:55:23 CET 2003

Zdravím a přeji pěkný den,

vzhledem k tomu, že mi vůbec nikdo neopověděl, tak si zkusím odpovědět sám.
Jediné co mne napadlo je každou položku opatřit timestampem (přesný čas
poslední editace) a v případě, že ji uživatel zedituje a potom se ukládá
zpět pomocí web služby na velký SQL server, tak se porovná, zda mezitím
nedošlo ke změně timestampu. Pokud ke změně došlo je uživatel upozorněn a je
mu nabídnuto, zda chce položku přepsat.

Není to žádný zázrak, ale na víc se můj rozum nezmohl :-(

--
Kouba Tomas