Open Source nastroje pre Oracle (alebo PostreSQL)

Peter Hanusiak hanusiak na sozo.fns.uniba.sk
Neděle Únor 2 13:34:10 CET 2003

On Sun, Feb 02, 2003 at 03:11:37AM +0100, goldenfish na debian.pcnet-praha.cz wrote:
> 	delam uz asi 2 mesice v PgSQL.
> 	jedinej rozumnej vyhovujujici nastroj jsem nasel psql+VIM.pripadne
> 	jinej user-frendly konsolovej editor.
> 	mezi dalsi nastroje uvedu propiska modra, papir A4.
> 	v pripade tezsich uloh balici papir a barevne pastelky.
> 	 pridam jeste poznamku k ostatnim prispevkum.
> 	pokud programator chce neco umet, at zapomene na mys.je hodne
> 	programatoru, ktery po par letech praxe neumi vytvorit tabulku bez
> 	kliknuti.
Neodpustim si poznamku. Ak ten programator dokaze klikanim vytvorit
kompletny ERP system pre podnik, bez toho aby vedel vytvorit tabulku
inac ako klikanim, je v mojom ponimani "Pan Programator".
IMHO ak si niekto mysli, ze tym "Panom Programatorom" sa stane tak, ze
bude vediet aj o polnoci zarecitovat prislusny DDL prikaz so vsetkymi
"finesami" pre kazdu mutaciu databazy, tak sa myli.

Poucenie: Ist z jedneho extremu do druheho extremu nie je prospesne.
Treba najst ten spravny balans. A kazdy ma ten balans trosku iny. Nie
sme rovnaky.

Dufam, ze nerozputam flamewar :-)

--
Peter "Hanus" Hanusiak