Open Source nastroje pre Oracle (alebo PostreSQL)

Pátek Leden 31 06:38:48 CET 2003

On Fri, Jan 31, 2003 at 06:34:44AM +0100, Jan Serak wrote:

> Dělám v Oracle již pěknou řádku let a nikdy jsem nenašel na vývoj
> v PL/SQL lepší nástroj než vi ;-)

No, on OEM ma taky neco do sebe. Uz jen to, ze je schopen ukazanim na
chybu oznacit radek, kde je chyba, pomaha dost, podobne jako treba
zobrazeni dependenci, a tak. (Samozrejme, tohle vsechno se da udelat
i ze sqlplus, ale obcas je to zbytecne hrdinstvi. :-)

OEM samozrejme neni open source. Ale pokud ma nekdo na licenci Oraclu,
tak predpokladam ma i na licencovani OEM.

      ... all of these signs saying sorry but we're closed ...