Open Source nastroje pre Oracle (alebo PostreSQL)

Peter Hanusiak hanusiak na sozo.fns.uniba.sk
Pátek Leden 31 13:22:44 CET 2003

Dakujem za tipy, skusal som vacsinu z nich a ako najlepsi sa mi zda
prave TOra (funguje aj pre PostgreSQL).
Niektore boli pre Windows a preto som ich ani nevyskusal :-(

Inac pri tom vi editore (teda pokial to nie je vim) som
si nostalgicky spomenul ako som volakedy davno este na zakladnej
v hexadecimalnom kode skusal programovat na PMD ked som sa prepol do
toho HEXA monitoru. Bola to celkom zabava programovat hry cez dump a s
perom na papiery pocitat kazdy offset pre skoky. Kto to zazil urcite
vie o com hovorim. Fakt je to trochu zbytocne hrdinstvo. :-)

--
Peter "Hanus" Hanusiak
E-mail: peter na hanusiak.sk