kontrola datumu

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Čtvrtek Červenec 3 09:19:04 CEST 2003

On Wed, Jul 02, 2003 at 06:11:38PM +0200, Petr Vileta wrote:
> Ve webovem formulari nekdo vyplni datum. Protoze to je textove pole, je
> nutne to napred zkontrolovat zda je tam den, mesic a rok (na 4 cislice), ale
> potom je treba jeste zkontrolovat, zda takove datum je vybec platne
> (prestupne roky, 31 dubna a podobne nesmysly). Tak jsem udelal tenhle select
> (psano v perlu)
> $datum='20020229';
> $sth=$dbh->prepare("select ifnull(truncate(date_sub(DATE_ADD($datum,INTERVAL
> 1 day), interval 1 day)/1000000,0)=$datum,0)");

 Neni to trosku prehnane. IMHO pokud vystacite s rozpetim co vam
 poskytuje OS tak by se snad dala v perlu najit nejaka funkce jako je
 mktime(), ktera je schopna prekontrolovat cas. Urcite by se dal najit
 i modul ktery umi to co chcete apod.

 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/