kontrola datumu

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Čtvrtek Červenec 3 18:03:07 CEST 2003

> Mne ten select v mysql 3.23.56 vraci 0 vzdy. Neni mi jasny duvod pouziti
> truncate. Co mi ale funguje, je:
Tomu nerozumim, ted jsem to zkousel ve 3.23.54 a funguje to. Datum mam v
ciselnem tvaru, napr. 20031231
Truncate je tam prave proto, ze potrebuji pouzivat datum v ciselne podobe,
ale bez casu.

> Proc to nechcete udelat primo v tom Perlu?
>
> #!/usr/bin/perl -w
> use strict;
> use POSIX;
No asi proto, ze jsem si vzal k srdci jednu vetu z O'Reillyho "Co nebudete
znat, to (prilis) nevadi" :-) a taky proto, ze manual perlu v kapitole POSIX
rika vetsinoum, ze "abort - This is identical to the C function abort()." a
tak je to popsane u vetsiny funkci. Takze pokud nema clovek manual jeste k
C, tak se nedozvi, co ta funkce vlastne dela. Budu to muset znova projit, co
z toho se necha pouzit :-)
--
Petr