kontrola datumu

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Pondělí Červenec 7 16:41:48 CEST 2003

> Ale to je preci na vas, jak to implementujete, ne?
Ja radeji javasript pouzivam pouze na veci, u kterych naprosto nevadi, kdyz
nefunguji. Napriklad prebarvovani textu, posouvani obrazku po plose atd.
Kdyz ma nekdo JS vypnuty, tak se mu nic neprebarvuje, obrazky se nactou na
pevna mista a nehnou se - nevadi to.
> Já si kontroluju kazdy formular, ktery mam, a submit je v kazdem z nich.
> Jeste jsem se nesetkal s tak obskurni implementaci onSubmit(), aby mi
nereagovala na vracene false.
Ted z hlavy nevim, ale je to tusim na www.oskar.cz v nejakem formulari. Kdyz
si zobrazite zdrojak, tak tam <input type"submit"> proste nenajdete. Takze
pokud mate vypnuty JS, nebo browser, ktery ho vubec nema (Lynx), tak si
proste neskrtnete :-)
--
Petr