MySQL a razeni cestiny

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Sobota Červenec 12 02:42:51 CEST 2003

"Honza Pazdziora" <adelton na informatics.muni.cz> píše v diskusním příspěvku
news:20030711114142.GP11529 na anxur.fi.muni.cz...

jednoduchy navod, konkretne se mi jedna o trideni jmen (prijmeni) podle
ceske abecedy, ted mi to samozrejme tridi  ABC....XYZĹ Ĺ˝...teda s hackama
az na konec

> http://www.fi.muni.cz/~adelton/l10n/#mysql
Asi z vrozene skromnosti jste se na te strance zapomel zminit o specialnim
trideni win1250ch :-)
Pokud se nepletu, je to take uz zakompilovane v poslednich verzich
MySQL3.23.x.
--
Petr