MySQL a razeni cestiny

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Úterý Červenec 15 00:55:42 CEST 2003

> dekuji za podporu, udelal jsem nasledujici: nastavil v my.ini win1250 a
prikazem myisamchk pregeneroval indexy
> ted mi to tridi celkem slusne, c~ je za ch, ale to uz myslim zkousnu,
kdyby mi to ale radilo uplne spravne, byl bych fakt spokojenej :)
Pokud vase mysql ma zakomilovano i win1250ch, tak pouzijte to. Odpovida to
castecne anglickemu trideni, kdy cislice jsou PRED pismeny, mala pismena
jsou PRED velkymi a ostatni ceske znaky vcetne CH to tridi spravne (...c č d
ď e é ě... h ch i í ...). Ja si to nemuzu vynachvalit, ackoliv to SILNE
odporuje norme o spravnem ceskem trideni :-)))

--
Petr

Daląí informace o konferenci Databases