Postgres a unicode

Jiri Chaloupka konf na chalu.cz
Pátek Červenec 18 14:24:04 CEST 2003

No filter funguje treba na Tomcatu, ale na kombinaci JBoss / Jetty jsem
to s nim nerozchodil. Je ovsem pravda ze v te dobe jeste DTD 2.3 nebylo
finalne uvolneno a JBoss rikal ze je web.xml obsahuje neplatny tag
filter a nedeployoval. Je vsak mozne ze ted je to jiz v poradku, zrovna
se to o vikendu chystam vyzkouset ...

Jirka