historie a jedinecnost [Re: Platnost zaznamu v ciselniku jeste jednou]

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Čtvrtek Červenec 24 10:33:09 CEST 2003

Radek Kanovsky wrote:

>On Mon, Jul 21, 2003 at 11:41:22AM +0200, Karel Zak wrote:
>
>Omlouvam se za zpozdeni.

Tak tu logiku date do objektu, ktery zprostredkovava pristup k ty
tabulce. Muzete pri zmenach delat exkluzivni zamek na celou tabulku,
pokud je to potreba, a odemykat az po transakci,  muzete tam dat flag,
ktery bude rikat, zda data jsou synchronizovana s dtb nebo ne, muzete
pridat jeste jednu vrstvu, jakousi proxy pro pristup k tehle tabulce. apod.

Libor