jeste k ciselnikum se since/until

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Červenec 28 14:14:03 CEST 2003

On Mon, Jul 28, 2003 at 12:34:53PM +0200, Radek Kanovsky wrote:
> Zdravim a dekuji za spolupraci. Nejak mne to neni jasne. Ten ROW SHARE

 Je pravda, ze jsem to uplne nedomyslel. Respektive myslel jsem na to
 jak zajistit konzistenci toho bloku kontroly a nasledneho vlozeni.
 Zapomente na to... nic jen nerekl :-(

> Jeste jsem premyslel nad zaangazovanim drive zminovaneho specialniho
> UNIQUE indexu. Pokud bych si definoval novy datovy typ "interval" (jako

 Presne tak. Reseni pomoci toho UNIQUE by bylo naprosto idealni,
 protoze o vse by se staral server sam. Jen doporucuji pouzit jiny
 nazev nez "interval", protoze to jiz existuje:-)

> dva casove udaje od-do) a na nem definoval operator "=" (pres OPERATOR
> CLASS) tak, ze dva intervaly by si byly rovny, pokud by se prekryvaly
> aspon v jeden den, mohl bych mozna pouzit UNIQUE index nad polozkami
> (jedinecny_sloupec, interval). Nemam to ale uplne promyslene. V tom
> dusnu to jde pomalu :-)

 Snad se zase neunahlim (urcite je to tim horkem:-), ale todle napsat
 napriklad v C by melo byt celkem jednoduche. IMHO je to dobry napad.

 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/