kodovani v MySQL

Bronislav Mocek bmocek na vahal.cz
Čtvrtek Červen 5 14:40:34 CEST 2003

kdyz si zapnu ceskou klavesnici, normalne vidim ceske znaky, to je v pohode

kdyz si ale prohlizim data v prohlizeci (pres PHP), kde mam nastavene kodovani 8859-2, vidim tu svoji cestinu spatne, z toho vyvozuju, ze to je jeste jine kodovani, ale nevim, ktere

asi nejsem tolik znaly, co jste myslel tim LC_TYPE .. atd, asi nevim , wocode

 diky Brona Mocek

On Thu, Jun 05, 2003 at 01:03:38PM +0200, Bronislav Mocek wrote:

>   umite mi nekdo poradit, chtel bych v MySQL promptu umet editovat zaznamy s cestinou a to tak, ze si u sebe zapnu ceskou klavesnici a vysledek bude ulozen v ISO kodovani, je to mozne ?

Jistě. Prostě to udělejte. Pokud jste dosud nic v shellu s češtinou
nedělal, ověřte si, že máte správně nastavené (a vyexportované
locales), minimálne LC_CTYPE na něco jako cs_CZ.

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, auth. WWW servers, XML/XSL, ...
		Only self-confident people can be simple.

Daląí informace o konferenci Databases