Prohlizeni struktury v PgSQL

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Červen 17 10:39:17 CEST 2003

On Tue, Jun 17, 2003 at 10:12:51AM +0200, SKOKAN Radek wrote:
> Ted tu nikde Postgres nemam, jen se zeptam. Kdyby se tabulky vytvarely v
> urcenem schematu, pro kazdeho uzivatele jinem, a ne v implicitnim PUBLIC,
> take by to nepomohlo, je to stejne?

 Ano. Ono nejde o tabulky, ale o systemovy katalog a ten je jen jeden
 pro celou DB a ne pro kazde schema separatni. Pokud zakazate pristup
 ke katalogu tak pochopitelne dotycny user nebude moci cist ani informace o
 vlastnich tabulkach. To co chcete by znamenalo mit bud samostatny
 katalog pro kazde schema (to by, ale znamenalo mit radu veci
 duplikatnich anebo dost problematicky udrzovatelne vazby v tom
 katalogu).

 Ale jen strukturu tabulek v DB ke ktere je prihlasen coz mi jako
 velky problem nepripada.

 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/