Pouziti autoincrementu

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Úterý Červen 17 11:20:43 CEST 2003

	No, ale tady bych problem spise videl mezi klavesnici a zidli -
pokud mychate nekolik pristupu (a JDBC a stored veci (trigery, procedury
atd.)  nepovazuji za ekvivalentni vyjadrovaci ci modelovaci prostredky),
tezko se divit, ze leva ruka nevi co dela prava... - naopak, jako daleko
potesujici zpravu spatruji v tom, ze nemusim mit vendor-specific reseni
na vazby pomoci ciselnych (unikatnich) klicu - casto je to totiz ten
primarni (a jediny) pozadavek, ktery zpravidla spluje to, ze pouzijeme
cokoli se semantikou autoinkrementu s rozumnou velikosti (coz zase neni
tak moc - 2^32-1 - vic ani tuk)...