Database encoding

SKOKAN Radek rskokan na csob.cz
Úterý Červen 17 11:22:26 CEST 2003

Ja jsem prave potreboval znakovou sadu, ve ktere se data ukladaji, takze OK.

Ale pored v tom plavu. Muzete mi prosim vysvetlit nebo odkazat na nejake
strucnea vyzivne cteni o techle kodovanich?

Kolik je tupu? 3?
1. v cem si DB uklada data
2. nastaveni session
3. v cem klientska aplikace prezentuje vysledky

Jaky je mezi nimi vztah, musi byt nejak nastavene, aby nedochazelo k mrseni?
Kdyz mam data v DB EE8ISO8859P2 a klineta na Windows s Cp1250, jak to bude?
Atd. atd. Asi trochu zmatene, ale vy mi urcite rozumite :-)

Radek