Pouziti autoincrementu

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Červen 17 13:59:24 CEST 2003

On Tue, Jun 17, 2003 at 01:07:29PM +0200, Ing. Pavel Janousek wrote:
> [...]

 Jasne, ze je to posun, protoze s kompatibilitou SQL uz nikdo nic
 a nikdy neudela. Jen je to pozvdech nad tim jak se ty problemy
 presunuji postupne od jejich puvodu dal (IMHO podobnym naskupovanim
 standardu kdy jeden prekryje nedostatek druheho mi pripada dost veci
 v oblasti web aplikaci). No co, vo tom je zivot :-)

> 	Ted naprosto seriozne - cemu by odporoval? Ne ze bych si tech

 Ja nerekl odporoval. Ja jen, ze by asi clovek mohl mit z takove
 tabulky celkem divny pocit :-) Asi by to slo, treba v tabulce
 se seznamem lidi kde PK je slozen z jmena + prijmeni.

 2NF rika, ze jen neklicove atributy maji byt nezavisle.

 OK, beru to zpet at jsou PK libovolne rozplizle (i kdyz ja je
 takove delat nebudu :-)

 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/