Pouziti autoincrementu

Čtvrtek Červen 19 11:24:18 CEST 2003

On Thu, Jun 19, 2003 at 02:39:27AM +0200, Petr Vileta wrote:

> Taky sekvence je dobra vec, ale jak jsem psal, tak treba v ucetnictvi nebo
> jakekoliv jine evidenci, kde nesmi byt diry v posloupnosti to je
> nepouzitelne. Snad nejvhodnejsi je kombinace obojiho, tedy samostatna

Ale tohle je o dirach v posloupnosti ciselnych rad dokladu, coz nema
vubec _nic_ spolecneho s primarnimi klici tech databazovych zaznamu
(tedy low-level technickym nastrojem na vytvoreni a rozliseni
databazoveho zaznamu). Ciselna rada dokladu je prachobycejny atribut.

> tabulka s ID, ktera neobsahuje nic jineho, dokonce muse obsahovat pouze
> jediny record s "last ID" no a tu zamykat, kdykoliv potrebuju dalsi ID.
> Ostatni tabulky pak zamykat netreba.

Nezamykejte tabulky kde to nema opodstatneni. Nekdo kdo po Vas ten
projekt bude prebirat bude muset resit spatne navyky puvodni
implementace, problemy, ktere by vubec nemusely vzniknout.

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, auth. WWW servers, XML/XSL, ...
		Only self-confident people can be simple.