Pouziti autoincrementu - ukrok stranou

Tom Z. Meinlschmidt tomas na meinlschmidt.org
Čtvrtek Červen 19 12:47:47 CEST 2003

ZAI>         2. Zalozit ho jako noveho zakaznika. Ovsem pak budu mit problemy
ZAI> zjisit, ze se jedna o stejnou firmu pri statistikach typu "kdo toho od nas
ZAI> nejvic nakoupil za poslednich pet let", takze bych si tam musel vytvorit
ZAI> jeste nejaky mechanismus, ktery mi sdeli, ze tyhle tri zazanmy jsou valset
ZAI> jedna a tatáz firma.
ZAI>         3. Zavest si nejake datumove atributy "plati od - do" a vybirat
ZAI> prislusny zaznam podle data vydani faktury. To mi ale prijde jeste
ZAI> komplikovanejsi nez v predchozim bode.

nebo si muzete zalozit zmenovou tabulku, kde budete mit ID toho
zaznamu, datum do kdy to platilo a puvodni hodnotu s nejakym
identifikatorem sloupce.

zmena_id
zmena_tabulka
zmena_sloupec
zmena_zaznam
zmena_hodnota
zmena_platna_do

1 [zakaznici] 123 [zakaznik_ico] 1234556 2003-05-12

protoze pak Vam staci nacist udaje o tom zakaznikovi z tabulky
zakazniku, a protoze znate ID zaznamu a datum, pak i z teto tabulky,
udaje prepsat a hotovo

ZAI>         Jak zni teorie a co rika praxe, jak v takovemhle pripade nejlepe
ZAI> postupovat?

ZAI>         Diky,

ZAI>                         Aleš Zíka

tm

Tomas Meinlschmidt, SBN3, MCT, MCP, MCP+I, MCSE, NetApp Filer & NetCache
gPG fp: D6F7 B1EE 33DA 2073 4EB1  AC60 0A9F FE09 98ED FB06 / $ID: 98EDFB06
    !K w(---) !O !M V PS+ PE Y+ PGP++ t+@ !5 X? R tv b+ !DI D+ G e>+++