Pouziti autoincrementu - ukrok stranou

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Čtvrtek Červen 19 16:31:34 CEST 2003

> Jak takovouhle situaci nejlepe resit, kdyz se zmeni nejake udaje v
> adresari zakazniku (ICO, adresa, kontaktni osoba)?
> Kdyz to rovnou opravim v adresari, asi to neni to prave orechove,
> protoze kdyz si budu chtit z nejakeho duvodu chcti vytisknou kopii starsi
> faktury, natahne mi novejsi data a nebude shodna s originalem.
Popisu muj zpusob a asi zase vyvolam flamewar, ale ... :-)
Ja to opravim v adresari, ale zaroven do faktury doplnim ID odberetele, ale
take jeho plnou adresu, kontaktni osobu a co potrebuji. Kdyz tisku opis
libovolne stare faktury, pouzivam zasadne udaje z faktury a tim mam
zajisteno, ze se vytiskne skutecne opis s puvodni (starou) adresou. Naopak
kdyz chci zjistit "kdo toho od nas nejvic bere", vezmu seznam faktur podle
ID zakaznika, ale zobrazim adresy z adresare, tedy ty skutecne aktualni.

--
Petr