Pouziti autoincrementu

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Neděle Červen 22 20:50:14 CEST 2003

On Sun, Jun 22, 2003 at 08:38:18PM +0200, Honza Pazdziora wrote:

> IMO má kolega Vileta na mysli jednoduché víceméně jednouživatelské
> systémy, kde nejde o to mít auditované účetní záznamy spolu s přesným
> postupem toho, co kdo kdy dělal a kde by ty akce probíhaly on-line,

Také mám ten pocit. Jenže mé zkušenosti ukazují, že trvá-li zákazník
při vytváření aplikace, že za žádných okolností nebude se systémem
pracovat více klientů současně, lze očekávat, že do roka a do dne
bude potřeba provést "drobnou změnu" - úpravu pro více klientů. Proto
s tím raději počítám předem. Je to jen o něco méně nevyhnutelné než
fakt, že ta "konstanta, která se za naprosto žádných okolností nemůže
změnit" se změní asi měsíc po odladění.. :-)

                                                       Michal Kubeček