kodovani v MySQL

Bronislav Mocek bmocek na vahal.cz
Pondělí Červen 23 09:32:39 CEST 2003

v shelu mysql ? tam mi takovej prikaz nefunguje. (WinXP, MySQL 3.23.56)

B.

Bronislav Mocek wrote:

> dobry den,
>
>   umite mi nekdo poradit, chtel bych v MySQL promptu umet editovat zaznamy
>   s cestinou a to tak, ze si u sebe zapnu ceskou klavesnici a vysledek
>   bude ulozen v ISO kodovani, je to mozne ?
>
>   diky za radu
>
>   Brona Mocek

v shelu zadejte "locale" to vam ukaze jake kodovani a vubec jake prostredi
mate, v RH jsou taky v /lib/kbd ruzne druhy klavesovych map a fontu ktere
lze nastavyt. Na nastaveni slouzi promnene v /etc/sysconfig/keyboard (teda
aspon u Redhatu)
 Jan Coufal