Insert ID

Kluvanek Martin kluvanek na tesnet.cz
Pondělí Červen 23 10:23:38 CEST 2003

Ladislav Pavlic( wrote:
> Dobry den,
> a co brani pro tu proceduru udelat specialni roli a pridelovat ji pouze tem,
> kteri ji skutecne potrebuji,
> nebo ji dokonce pridelit  (GRANT) NON DEFAULT a nastavit / aktivovat (SET)
> ji az pri behu aplikace? A dokonce ji chranit heslem? Pote, co aplikace
> skonci, ji zase deaktivovat.
> Takze uzivatel ji ma pridelenou, ovsem neaktivni, takze ji muze pouzit
> (skryte, aniz o tom vubec vi), az kdyz pouzije tu aplikaci, ktera potrebuje
> zapisovat.
To za mi zda byt ovela vacsia komplikovanost ako cez tie triggery.
Tie triggery sa mi vidia ako najelegantnejsie najsystematickejsie,
najprirodzenejsie. Ziaden spagetovy kod.

Navyse tie prava roli su dost blbe ako som uz napisal, takze je nutne to
pridelovat priamo uzivatelom a nie roliam.

--
Martin Kluvanek
ved.odd. vyvoje (head of development department)

Prazska 597
674 01 Trebic
Czech republic
tel:568 8384 28  (+420 5688384 28)