Pouziti autoincrementu

Úterý Červen 24 08:55:29 CEST 2003

On Tue, Jun 24, 2003 at 08:37:43AM +0200, Ing. Pavel Janousek wrote:

> 	Ja vim na co jsou Storna technicky, ale take vim, jake jsme meli
> treba my "problemy" s dvema blbymi stornami za rok... (za cely ucetni
> rok!) - a to jsou faktury, ktere treba zakaznik rok nezaplatil... (DPH
> samozrejme odvedeno atd...)

No prave, rikam, je rozdil (z hlediska FU), jestli stornem resite
nejakou rok starou vec, aby Vam tam nestrasila, protoze to samozrejme
mohlo byt pouzito k optimalizaci dane napriklad mezi JU a PU. Nebo
jestli vydate doklad, vystornujete ho, protoze jste zjistil chybu,
a vydate ho na podobnou castku a stejnemu zakaznikovi znova, behem
peti minut. V takovem pripade je evidentni, ze se o zadne (at uz
vedome ci nevedome) hratky s danemi ani nicim jinym nejednalo, ze slo
o opravu chyby.

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, auth. WWW servers, XML/XSL, ...
		Only self-confident people can be simple.