jak z toho ven

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Pátek Červen 27 03:28:10 CEST 2003

> No, já bych uvažoval o čemsi, jako je access log, tedy IP adresa, ze které
se uživatel loguje (vždy) a tak dál (co vás napadne).
> Jistě někdo namítně, že se jedná v podstatě o indicie, ale pokud dojde ke
sporu, tak věci jako přístupy přes anonymizery a tak dál napovídají, že na
tohoto ptáčka si musíte dát pozor.
> Většina lidí IMHO má pravidelné zvyky, které se nijak zvlášť nemění. Ale
jak jsem již psal, toto všechno jsou jenom indicie a jako takové je nutné je
brát s rezervou.
> Nicméně provozovatel by si měl někde do podmínek soutěže dobře zakotvit i
možnost přezkumu a odmítnutí vyplatit výhru v případě důvodného podezření z
manipulace výsledků ze strany účastníků.
Dovolim si trochu nesouhlasit. Nenapsal jsem to v puvodni zprave, ale tato
soutez je urcena predevsim mladym lidem a ti jsou znacne nevyrovnani co se
tyka zvyku :-) Navic registrace probehne jednou a dost, pak uz soutezici
pouze bude odpovidat na otazky a to nuze po internetu z domova, ze skoly, z
inetove kavarny, pres wifi a uvazuje se i o moznosti odpovidat pres SMS.
Takze informace, ze IP patrila Karlove univerzite mi je nanic, kdyz dotycny
se zaregistroval na skolnim PC, ale byl tam pouze navstivit tatinka, ktery
tam vyucuje, kdezto on sam je automechanik :-)
Samozrejme ze nejake vyhrady k vyplaceni vyhry provozovatel v podminkach ma.
Napriklad se hry nesmim zucastnit JA :-(((

--
Petr