dalsi hlavolam WAS: jak z toho ven

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Sobota Červen 28 02:07:09 CEST 2003

>  Mate humorny vztah se zakaznikem  :-)
ano :-)

>  Je to stejne zadani jako ty cisla faktur jen ta posloupnost tech
>  cisel v te tabulce bude ponekud rozhazena. Bylo to to reseni s tim
>  UPDATE a pridelenim nejakeho cisla bez zamku :-)
Je to podobne, ale ne stejne - je to horsi :-)
Faktury musi jit po sobe a zjistuji tedy max()+1, jenze tady generuji
nahodne cislo v pevne dannem rozsahu a musim zajistit, ze je unikatni. Jenze
kdyz jich existuje uz moc, tak je silene dlouha odezva. Je treba moc pokusu,
nez se generator strefi.
A stejne mi neni jasne, jak UPDATEm dostanu do procedury to "idnum". Muzete
to nastinit?
--
Petr