jak z toho ven

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Neděle Červen 29 11:56:05 CEST 2003

On Sat, Jun 28, 2003 at 05:39:42PM +0200, Petr Vileta wrote:

> Proboha na cem to jedete? Na mem Celeru 633MHz mi jen vygenerovani 1 milionu
> retezcu a zapsani do souboru trva asi 1/2 hodiny :-) Kdysi jsem zkousel
> nejaky programek, ktery pres brute force method zjistoval heslo zaZIPovaneho
> souboru. Vytvoril jsem zip s heslem 10 znaku a bezelo to 8 hodin.

Je to Athlon 1800. Ale pod dojmem hodnot z Perlu jsem zkusil implementaci
půjčenou z PHP nahradit implementací z knihovny OpenSSL a dosáhl jsem
1.7s resp. 4.4s. Když jsem vyhodil i generování vstupu a nechal ve smyčce
jen aplikaci MD5, dostal jsem 1.0s a 1.9s.

Takže to vypadá, že ty věci okolo (příprava vstupu, otestování výstupu)
nejsou tak zanedbatelné, jak to vypadalo. Zkusil jsem tedy realistický
test - prohledání všech potenciálních rodných čísel z let 1945-1985.
Výsledek: 32.9 s.

                                                         Michal Kubeček