Ochrana osobnich udaju (Re: jak z toho ven)

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Pondělí Červen 30 15:41:01 CEST 2003

> Nejsem si uplne jist, ale od te doby co nemate obcanku jako knizku tak
> papirove prechodne
> bydliste neexistuje ne? Nebo vy ho mate snad jak dolozit? Na to existuje
> nejakej papir? ;-)))
No v obcance neni, ale mam ten dojem, ze to porad existuje, ze staci se
prihlasit na mestskem/obecnim urade a dolozit souhlas majitele bytu. Jestli
vydaji nejaky papir to nevim. Nedavno jsem totiz cetl nejaky dotaz na netu,
kdyz se nekdo ptal na jakasi sva prava a uvadel, ze ma trvaly pobyt na
Morave, ale prechodny v Praze. Dotaz byl datovan nekdy v prvni polovine
6/2003.
--
Petr