Export z Oracle

SKOKAN Radek rskokan na csob.cz
Úterý Květen 6 10:15:26 CEST 2003

Dik, jeste si holt skusim pohrat s nastroji tretich stran, zrovna zkousim
PowerDesigner a jeho reverse engineering. Doufal jsem, ze primo Oracle bude
mit nejakou sikovnou utilitku, skoda.

Radek

http://www.fi.muni.cz/~adelton/
 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, auth. WWW servers, XML/XSL, ...
		Only self-confident people can be simple.