Oracle: date - date

Ladislav Pavlič lpavlic na cleverlance.com
Pátek Listopad 7 13:28:57 CET 2003

Dobry den,
nevim, ze by nefungovalo date - date, výsledkem je desetinne cislo,
které udava rozdil ve dnech.
Nebo je to nejaky slozitjsi ci jiny pripad?

Mate mne to, ze pisete, ze výsledkem ma byt interval. Mozna jste mel na
mysli něco jiného, nez co jste napsal?? :-))

L.Pavlic

-----Original Message-----
From: Jan Kasprzak [mailto:kas na informatics.muni.cz]
Sent: Friday, November 07, 2003 1:04 PM
To: databases na linux.cz
Subject: Oracle: date - date

	Zdravim,

	setkal jsem se s tim, ze jsem potreboval odecist dve data
a ziskat interval. V dokumentaci [1] pisou, ze date - date is not valid
a z okoli jsem vyrozumel, ze misto

	date1 - date2

mam psat

	to_timestamp(date1) - to_timestamp(date2)

OK, pisou to v dokumentaci tak to tak bude. Ale muze mi nekdo rict,
co je muze vest k tomu ze pro typ date neimplementuji rozdil, zatimco
pro typ timestamp ano?

-Y.

--
| Jan "Yenya" Kasprzak  <kas at {fi.muni.cz - work | yenya.net -
private}> |
| GPG: ID 1024/D3498839      Fingerprint 0D99A7FB206605D7
8B35FCDE05B18A5E |
http://www.linux.cz/ |
|  I actually have a lot of admiration and respect for the PATA
knowledge  |
| embedded in drivers/ide. But I would never call it pretty:) -Jeff
Garzik |