postgres 7.4 a fulltext

Pavel Stehule stehule na kix.fsv.cvut.cz
Čtvrtek Listopad 20 17:09:50 CET 2003

Servus

Nevim o jinem fulltextu pro PostgreSQL nez je tsearch2. Sam jsem tsearch2
nepouzil, takze nemam prakticke zkusenosti, ale co jsem pochopil z
dokumentace, tak pridavat slovnik je vicemene pro cestinu zbytecna
zalezitost, dulezite jsou akorat stop words. K tsearch je celkem dobra
dokumentace na

http://www.sai.msu.su/~megera/postgres/gist/tsearch/V2/

Pavel Stehule