postgres 7.4 a fulltext

Pavel Stehule stehule na kix.fsv.cvut.cz
Pátek Listopad 21 14:18:53 CET 2003

On Fri, 21 Nov 2003, Libor Chocholaty wrote:

> Takze na hledani podle stejneho korene muzeme zapomenout?

To by to nekdo musel napsat :->*. Priznam se, ze ispelum a pod prilis
nerozumim, prakticky vubec (uvitam, kdyz mi to nekdo vysvetli - prazskym
zapplatim pivo :-)). V dokumentaci zminuji nutnost "Snowball stemmer",
ktery ovsem pro cestinu nebyl napsan. Na jinem miste ovsem davaji vedle
sebe ispell a Snowball stemmer, takze by se to dalo chapat, ze je to
nezavisle. Ted si uvedomuji, ze jsem se zasekl, protoze se musi ispellovy
slovnik prohnat jejich skriptem, a ja nemel korektne nainstalovany ispell
(Mimochodem, nevite kde se da dohledat ispell). Na internetu jsou jen
zdroje pro aspell, z gnu si jiz ispell nestahnete - nebo alespon me se to
nepodarilo.

Zkuste to a uvidite. Ja nemel tak silnou motivaci, takze po hodince hrani
jsem prestal. Pokud tsearch2 bude funkcni s cestinou tak ozvete. Urcite
nebudu sam, koho by to zajimalo.

Pavel

*Snowbal stemmer - http://snowball.tartarus.org/ Ze slovanskych jazyku
existuje pouze pro rustinu (vytvoreni stemmeru je ale prace pro lingvisty)