Databaze pro velka mnozstvi dat

Pavel Cisar pcisar na users.sourceforge.net
Pondělí Říjen 6 12:03:12 CEST 2003

Haj hou!

On 6 Oct 2003 at 0:10, Stanislav PETR - GLUX.cz wrote:

> Jakmile jsem se dostal na 32M radku, IB (mam dojem, ze to byla nejaka
> petka nebo sestka) mi presstal dalsi radky pridavat a to bez jakekoliv
> hlasky o chybe, ale to je vedlejsi... Stejne jsem s IB mel pomalejsi
> pristupy nez na MySQL (jenze tam se zase pri extremne velkejch
> tabulkach hroutej indexy). Zacinam mit dojem, ze jediny reseni bude
> draze zaplatit DB2, nebo neco podobnyho. :(

Aha, IB 5.x nebo 6.x. Pravdepodobne jste pri 32M radku dosahl hranice
velikosti databazoveho souboru (2 resp. 4GB) a nepridal jste do databaze
sekundarni soubory. Pokud ano, pak to lze resit dvema zpusoby:

1) Pridat jeden nebo vice sekundarnich databazovych souboru prikazem
ALTER DATABASE (viz dokumentace).

2) Prejit na Firebird 1.0.3 nebo 1.5, ktery ma podporu velkych souboru.

S pozdravem
Pavel Cisar
Mobil: 724 281429
http://www.ibphoenix.cz
Vse co potrebujete pro Firebird a InterBase