ORACLE archivne logy (2)

Kluvanek Martin kluvanek na tesnet.cz
Pátek Říjen 17 15:14:32 CEST 2003

Jan Serak wrote:

> Jen pro uplnost. Ziskal jsem dojem, ze panu Kulvankovi slo o archive
> logy. Redo logy maji konstantni delku a cyklicky se prepisuji.
>
> Jan Serak
Cele je to nanic ,pretoze zas v direct insertoch o.i. nefunguju veci ako
triggery, restrictions, referencna integrita atdatd.
Este ma napadlo, keby slo nastavit, ze v jednej databazi by som mal 2 nastavenia
kam ukladat archivne logy.
Keby sli archivne logy od vacsiny tabuliek na jedno miesto a arch.logy od
takychto "nedolezitych" tabuliek na druhe miesto, tak tam by som ich mohol
veselo automaticky mazat.
Ale to predpokladam nejde. Jedna databaza=jedno nastavenie archivacie logov.

--
Martin Kluvanek
ved.odd. vyvoje (head of development department)

Prazska 597
674 01 Trebic
Czech republic
tel:568 8384 28  (+420 5688384 28)