Database link (Re: ORACLE archivne logy (2))

Kluvanek Martin kluvanek na tesnet.cz
Pátek Říjen 17 16:02:44 CEST 2003

Jan Serak wrote:

> Ta rezie neni zavisla na tom, jestli jsou obe databaze na stejne stroji
> nebo na ruznych strojich.

Pokial by som si dal tu pracu a vyrobil 2 databaze a v tej druhej mal vsetko bez
logovania,
procesy, ktore casto zapisuju do tychto nelogovanych tabuliek by pristupovali do
tej nolog databaze
a tie ostatne, ktore k tomu pristupuju len sporadicky by mohli pristupovat cez
link (vacsinou len na citanie).
Bol by to nejaky vykonnostny alebo iny problem?

--
Martin Kluvanek
ved.odd. vyvoje (head of development department)

Prazska 597
674 01 Trebic
Czech republic
tel:568 8384 28  (+420 5688384 28)