MS SQL - Oracle, distribuovane transakce

Skokan Radek rskokan na anect.com
Úterý Říjen 21 20:06:11 CEST 2003

Sluzba Distributed Transaction Coordinator bezela pod uctem NT AUTHORITY\NetworkService. Zjistil jsem, ze pokud bude spustena napr. jako Local System, vse funguje spravne. Alespon na Win XP, zitra zkusim jeste na W2k.

R.