PgSQL: Uzivatelska prava

Petr Simonek petr na pipni.cz
Středa Září 3 23:11:12 CEST 2003

>   host    sameuser    all         127.0.0.1         255.255.255.255 md5

Tato syntaxe rika pravy opak nez uvadite. Vsichni uzivatele mohou do
dotabaze, ktera ma stejny(shodny) nazev jako user.  Vase uvedena syntaxe pro
kazdeho uzivatele samozrejme funguje, ale neni online :)

To Washek : Po zmene souboru musite znovu nacist opravneni pomoci programu
pg_ctl .V tom mohl byt problem ?

--
Petr Simonek

PIPNI s.r.o.
Karlovo námestí 16
120 00 Praha 2

E-mail : petr na pipni.cz
"Karel Zak" <zakkr na zf.jcu.cz> píse v diskusním príspevku
news:20030903160015.GF5820 na zf.jcu.cz...

>  Zda se, ze to v linux na linux jeste nestacilo :-)

>  Nic ve zlem, ale poposednete si -- zda se, ze si nesedite jen na
>  hyzdich :-)
>
>  Dokumentace rika, ze format te radky je:
>
>      local   database  user  authentication-method
[authentication-option]