POMOC - spam nebo dusledek viru v pc?!

Petr Svoboda peter_svoboda na centrum.cz
Sobota Září 27 11:18:14 CEST 2003

A opravdu se nejde nějak zbavit toho, aby mi to nechodilo, tohle se nedá
vydržet, mam toho plnou e-mailovou schránku. A spam filtr na to nemá
smysl dávat, pač je to pokaždé z jiné (neexistující) domény.

Já osobně používam Mozillu klienta, takže z ActiveX starosti nemam a
neotvíram každou přílohu.

A vůbec nechápu, kčemu posílat tento příspěvek do tolika skupin mimo
zaměření.

  S pozdravem
Petr Svoboda peter_svoboda na centrum.cz
	     http://radio2.iglu.cz/
	     ICQ: 283606332