Spojení na DB2 server

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Pondělí Prosinec 6 21:25:33 CET 2004

	Zdravím, trošku tu bojuju se spojením se na DB2 server a už
mi dochází fantazie. Vždy při spojení končím na této hlášce:
SQL0332N  There is no available conversion for the source code
page "912" to the target code page "UNKNOWN".  Reason Code "1".
SQLSTATE=57017
Server: DB2 v. 7.1 na AIX 4.3.3.0
Klient: DB2 Application Development Client for LINUX v. 8.1 na RH7.3
Databáze je konfigurována jako (get db cfg):
  Database territory                                      = US
  Database code page                                      = 819
  Database code set                                       = ISO8859-1
  Database country code                                   = 1

Na klientovi mám nastaveno toto (db2set -all):
  [i] DB2BIDI=YES
  [i] DB2CODEPAGE=912
a v db2cli.ini mám přidáno:
  [COMMON]
  DisableUnicode=1

Což by dle všelijaké dokumentace a diskusí mělo být dostačující.
Napadá ještě někoho něco?
Potřebuji z toho dolovat data do něčeho dalšího. Vlastní původní
aplikace běží lokálně na tom AIXu a vesele to jede.

Apropo, jak je to s klienty DB2? Je někde něco normálně ke stažení?
Jsem našel jen run-time klienta do MS Windows. Co jsem nakonec použil
je nějaká trial verze DB2 Enterprise Server Edition stažená z IBM
webu.

	Majkl